هرچی دکترت نوشته باشه انجام میدن
واسه من دو مرحله ای بود
سه مرحله یکی قبل ادرار ، بعد ادرار کردم ،بعد پودر خوردم بعد یک ساعت آزمایش خون دادم ، مجددا یک ساعت بعدش مجددا خون دادم شد ۳تا
۴ مرحله
سه مرحله باید ناشتا باشی
اول آزمایش ناشتا گرفتن الان شربته خوردم باید یه ساعت دیگه برم گفت هر از یک ساعت از وقتی شربته خوردی باید خون بگیری .منم انگار چهار بار میشه چون سه تا برجسب بهم داد
مال هرکسی یه مدله یکی دو مرحله یکی سه یکی چهار بستگی به دکتر داره .هزینه آزمایش چقدر شد کجا رفتی آزمایش بدی
3مرحله
من یه خون دادم الان ادرار گرفتم
پودر هم خوردم
یکساعت دیگهیه خون دیگه میگیرن
من ۳
۳ مرحله
2
سه مرحله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.