آبریزش بینی نوزاد ۲۰ روزه

۱ پاسخ

اگ تب نداره خوب شیر میخوره نترس چیزی نیست برو داروخانه اسپره سدیم‌ کلرید‌ بگیر
دختر منم ۲۰ روزش بود اینجور شد

سوال های مرتبط

مامان اقاآرین مامان اقاآرین ۱۲ ماهگی
بابای امیر صدرا بابای امیر صدرا ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۴ ماهگی