۴ پاسخ

من گندم وخرما نستله میدم خوبه اابته دائم نمیدم هر دوسه روز یکبار عصرا یکم میدم

فعلا سرلاک فرنی گرفتم لب نزده

هیپ میگن خوبه

من خارجي ميدم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۶ ماهگی
مامان پسرمامان🫀💙 مامان پسرمامان🫀💙 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۴ ماهگی