۱۰ پاسخ

سلام خوش ب سعادتتتتتتون ۸ هفته برید سونو
شنبه هم برید بتا

مثبته.مبارکه

مثبته

اره مثبته تازه دو قلو🤣

مثبته عزیز مبارک باشه برا دل دردت چای نبات بخور قرص نخور

مثبته مبارک باشه .

این دیگه مثبته مگر خراب شده باشه بی بی چک

اگه خیلی درد داری برودکتر

زیاد ریختی دوباره امتحان کن

بنظرم مثبته

سوال های مرتبط

مامان عشق مامانی😍😘 مامان عشق مامانی😍😘 ۴ سالگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۴ سالگی