بچه ها اینو تفسیر میکنین

تصویر
۹ پاسخ

همه چی خوبه ولی فولیکول غالب نداری تنبلی تخمدان داری ؟؟اگه اوایل پریودی دادی ک هیچی ولی اگه ۱۴ یا۱۵سیکلته بایدماه بعدداروبخوری که باردارشی

اینم دوم

تصویر

همه چیزت خوبه

بده هوش مصنوعی براش توضیح بده برای چی سونو دادی و چندم سیکل بوده برات تفسیر کنه

این صحنه اول

تصویر

سلام دوستان من قبل سونو ان تی
یه سونو دادم خونریزی داشتم سر بچم دکتر برام سونو نوشت بنظرتون جنسیت اینجا مشخصه چی میتونه باشه ؟؟

تصویر

همه چی خوبه
ولی فولیکول نداری روز چند پریودی رفتی؟

سلام عزیزم،چند سیکل این سونو دادی؟

بزار از هوش مصنوعی بپرسم

سوال های مرتبط

مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان فندق🫶 مامان فندق🫶 هفته ششم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
ستایش ستایش قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ام بارداری
🌺مادر🌺 🌺مادر🌺 قصد بارداری
mahtab mahtab قصد بارداری