بچه ها اینو تفسیر میکنید بگید خوبه یا ن

تصویر
۳ پاسخ

پرولاکتینت بالاس
برو دکتر بهت قرص میده بخوری خوب میشی شاید تو سه ماه

چیز خاصی نیس پرولاکتینت بالاس با یه ماه مصرف قرص میاد پایین چیز وحشتناکی نیست اصلا منم داشتم تو یه ماه با هفته ای یدونه قرص اومد پایین

سلام
پرولاکتینتون خیلی بالاست
رفتین دکتر؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهربون مامان مهربون قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری
مامان تیانا👼🌸 مامان تیانا👼🌸 ۴ ماهگی
مامان فندق🫶 مامان فندق🫶 هفته ششم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
ملیکا ملیکا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری