۶ پاسخ

تو در یخچال بزار و دمای ۳ تا۶ یخچالت باشه

اگه یخچالی باشه همونجا تو داروخونه بهت میگن و یخ کنارش میزارن

من میزاشتم یخچال

برا چیه

بخچال حتما هم توو در یخچال باشه چون سرماش خیلی نیست

یخچالیه فدات

سوال های مرتبط

اِلینا اِلینا قصد بارداری