دخترا شربت ستیریزین چقد بدم ب کایان؟

۴ پاسخ

برای آبریزش بینی دکتر گفت هر ۱۲ ساعت یک سی‌سی

عزیزم هر ۸ ساعت ۱ و نیم سی سی با سرنگ

گلم دکتر به پسرمن با وزن 8 کیلو هر 8 ساعت 1/5 سیسی گفت برای حساسیت.

من برای حساسیت ونیش بشه دکترگفت فقط شبهایک میل بدم

سوال های مرتبط

مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان لیانا🐥مهدیار🐣 مامان لیانا🐥مهدیار🐣 ۱۷ ماهگی