میتونم عدس بریزم تو غذاهای آنیا ؟؟؟؟

۵ پاسخ

از ۷ ماهگی میشه اره ولی دال عدس بهتره

بله عزیزم من از ۶ ماهگی داخل سوپ پسرم میریختم هم عدس هم ماش

بعله میتونی بریزی

بله عزیزم میخوای اول دال عدس بده بعد عدس

دال عدس بهتره.پوست نداره تو غذاهاش راحت حل میشه.

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱ سالگی
مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی