۸ پاسخ

بیمارستان صارم سرکلاژ کردم عالی بود با بیمه تکمیلی ۵تومن دادم

سرکلاژم خیلی خوب و سفت و محکم بود من ماه آخر جنگ شد رفتم شمال اینهمه راه و برگشتم تهران زایمان کردم آخ نگفت تا آخر سرویکسم رو ۳۴ نگه داشت
دکتر فرشته کریمی اکباتان و ونک( جهان کودک)
دکتر اخلاق مداری نیست ولی پنجه اش طلاییه

بله عزیزم من زمستون پارسال سرکلاژ کردم بیمارستان مصطفی خمینی که فکر میکنم نیمه خصوصی باشه حدودا با دستمزد پزشک ۳۰ شد

من هفتم همین ماه انجام دادم دولتی 7تومن شد

من بیمارستان رویان انجام دادم ۵تومن

آره عزیزم من اورژانسی بود ۱۲ بودم

من 2 آذر وقت سرکلاژ دارم دکترم گفته 6 تومن خودم میگیرم تو بیمارستان غیاثی هزینه بیمارستان رو نپرسیدم هنوز

بیمارستان دولتی ۳، ۴ تومن خصوصی تا ۴۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان دانه انار مامان دانه انار ۴ ماهگی
مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان سهیل وتودلی مامان سهیل وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری