معده درد یهویی تو بارداری علتش چیه

۳ پاسخ

من سوزش سردل داشتم و بادگلو زیاد میزنم که دکتر بهم قرص داد میخورم سوزشم بهتره ولی بادگلو همچنان هست

من‌معده درد نداشتم ۳۷ هفته بودم‌نامه سزارین واسه ۳۸ هفته بود ولی بخاطر حالت تهوع و یکمی درد شکم داشتم نوار برداشتم سزارین شدم

فکر میکنم بخاطر همینکه ماه اخر آدم اسهال میشه فشار روی معده اس

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی