این خوبه برا نفخ؟

تصویر
۹ پاسخ

اره خارجیه خوبه

اره ولي ببين مث اب شفاف باشه
قهوه نشده باشه

میگن این واسه نوزادی ک رفلاکس داره خوب نیست و بدتر میشه من دکتر داد ولی ندادم ب دخترم

خوب نیست عااااالیه

اگه گریه میکنه و بی قراره کولیک داره قطره کولیکز بده عالیه

آره خیلی خوبه من هر روز یک سی سی میدم

اره من استفاده میکنم خوبه

اره خوبه

من خارجیشو گرفتم همین مارکه خوب بود ولی زیاد نباید بدی چن سی سی میدی

سوال های مرتبط

مامان رایان‌ مامان رایان‌ ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۹ ماهگی