۵ پاسخ

من پدی لاکت و کولیکیز میدم،شیرم شیره خودمه

گیگوز واسه کولیک و یبوست خوبه و وزن دهی عالی داره

گیگوز برا یبوست عالیه

من قطره اینفکول شیرهم گیگوزمیدم

من واسه کولیک و یبوست ببلاک کامفورت میدم

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی