۲ پاسخ

من همیشه تو فلاسک اب جوش میزارم تو قمقمه اب جوشیذه سرد بعد موقع درست کردن شیر از هردو میزارم جوری که نه سرد باشه نه داغ

هیچی بزار سرد شه بده بخوره دفعه ی دیگه ولرم کن اب جوشو
به خاطر این میگن که خاصیت شیر خشک از بین نره

سوال های مرتبط

مامان شکلات فندوقی مامان شکلات فندوقی ۱۷ ماهگی