۴ پاسخ

چجوری درست کردی

جو دوسرپرک و شتستم خرما رو هم پوست گرفتم با یه لیوان شیر گذاشتم رو شعله ملایم بپزه وقتی ب قوام رسید خاموش کردم کمی ک سرد شد یه موز له کرد بهش اضافه کردم و تموم

من موز خرما جودوسرپرک روغن زیتون درست میکنم

هنه رو پختی و له کردی؟

سوال های مرتبط

مامان جانا🤍 مامان جانا🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی
مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان شیرین و کنجد مامان شیرین و کنجد ۱ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۲ ماهگی