۵ پاسخ

ببخشید میشه بگید چجوری درست میکنید اوتمیل و من بلد نیستم برای پسرم درست کنم

بهتره جو دو سر پرک باشه ولی جو پرک هم میشه فقط باید خیلی خوب بپزی کامل نرم و له بشه

من با جو پرک درست میکنم

من جودوسپرک درس کردم برای بچم حساسیت شدید نشون داد🫠

منم میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها🩷🩵 مامان دو قلوها🩷🩵 ۱۴ ماهگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی