الان میشه جگر خورد؟؟؟

۵ پاسخ

سلام نخوری بهتر. عزیزم.

من خوردم زیادیش بده ماهی یبار بخور اشکال نداره اوایلش میگن نخوری ک باعث سقط میشه

اره بابا من از اول بارداری تا الان سه بار خوردم جگر کبابی چیزی نمیشه بخور من همین دیروزم خوردم

نخوری بهتره سنگینه خودت اذیت میشی

در ماه ۵۰ گرم اونم ترجیحا گاوی مجازه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد