حس میکنم واقعا استخون واژنم شکسته😰😰

۲ پاسخ

هنوز کجای کاری خواااااهر .
بزار هفتت بره بالاتر میدونی یعنی چی .
من حس میکنه خورد شدع . گریم میگیره وقتی میخوام از جام پاشم یا پامو تکون بدم .

منم
من موقعی که از این پهلو به اون پهلو میشم صدای شکستگی می فهمم واقعا صدای استخونام میاد

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وپنجم بارداری