استخون وسط سینم خیلی درد میکنه همش حس میکنم با لگد زده شکسته😁😁

۳ پاسخ

دقیقا منم همین حسو دارم😑

حالا چرا خوشحالی😂

منم بیشتر وقتها اینجوریم
فکرکنم بخاطر اینه که همه اش رایم به‌پهلو میخوابیم بهش فشارمیاد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی