حالت تهوع تون کی تموم‌شد؟

۱۶ پاسخ

برامن شروع نشده🤣🤣 وقبوله جوابم؟

من زیاد تهوع ندارم خیلی کم

من که فعلا دارم امیدارم خوب شه زچدتر پدرم دراومد

بستگی به خودت داره عزیزم متفاوته

من کلا دو هفته بالا آوردم . الان گاهی دارم حالتشو ولی بالا نمیارم

ولي شبا هنوز دارمش

١٦هفته

هنوز ادامه داره

بارداری اولم ۱۲هفته دیگه بهتر شده بودم در حد ماهی چند بار شده بود ولی این بار قرصم میخورم فایده نداره تموم نمیشه

۱۵هفته

هنوز هست🥲💔

12 هفته

من صبح ها هنوزم استفراغ دارم ولی نسبت به قبل خیلی کم شده

شبا بیشتر دارم درحال گذروندنم تموم نشده🥲

من همچنان دارم😭

۱۶ هفته تقریبا بهنر شدم

سوال های مرتبط

مامان ؟♥️ مامان ؟♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان دخترزیبام🩷 مامان دخترزیبام🩷 هفته بیستم بارداری