به بچه ها آب انار میدین

۷ پاسخ

بله. بریز تو شیشه بده بخوره

منم اب اناز میدم هر دو سه روز یبار

آره عزیزم
منم گاهی میدم

منم نمیدم بچم یبوست میشه

اره ابشو میدم ولی مثلا هفته ای یکی دوبار

نه اصلا مشکلی نداره هر روز بهش نده ،اب یه انار بیشتر بهش نده

اره خیلی هم دوست داره بریز داخل شیشه شیر بهش بده چون یه کم ترشه ممکنه با لیوان نخوره

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی