مامان از این ترب میشه بخورم ضرر نداره

تصویر
۷ پاسخ

نه فکر نکنم ولی زیاد نخور چون نفاخ هست ممکنه اذیت بشی

ترب فقط خیلی نفخ داره کم بخور

سلام عزیزم خصوصی پیام گذاشتین متاسفانه هرکاری میکنم باز نمیشه
اگر کاری خواستین عزیزم پیج اینستا و روبیکا دارم Luxeston67
09195940804 درخدمتتون هستم

عه پس چرا ما بهش میگیم شلغم😆

من انقد زیاد خوردم

ترو خیلی منفعت داره قشنگ روده و معده رو می‌شوره ولی توی بارداری خیلی اذیتت می‌کنه بخاطر نفخ زیادش پوستشو بکن روزی ی تکه کوچیک‌ بخور

بخور ولی زیاد نخور نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد