شلغم ضرر نداره بخورم ؟

۱۲ پاسخ

خیلی خیلی خوبه برای جنین خودت حتما بخور

خامم هم نباشه پخته بخور

نه بخور
فقط زیاد نخور

خوبه اتفاقا، فقط خام نخور

نه خوبه بخور

نه بخور من سه جهار بار خوردم

من زدم گوگل خوردم حتی ابشم خوردم

اتفاقا خوبه برا اینکه سیستم ایمنی بچه بعدها در مقابل سرماخوردگی قوی میشه

نه عزیزم خیلی هم عالیه. برای این فصل و پیشگیری از سرما خوردگی. فقط زیاده روی نکنید. نفاخه

نه خوبه فکر کنم

من خواستم بخورم گفتن گرمه

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان کنجد خان🩵🍭🍼 مامان کنجد خان🩵🍭🍼 ۴ ماهگی
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری