شلغم میشه بخورم ضرر نداره

۹ پاسخ

ممنون دوستان خوبم

خانما درد در قسمت سمت چپ علتش چیه

برای هفته شما که تو ۴ماه هستین عالیه نوش جان

نه خیلیم خوبه

نه بابا خیلی خوبه اتفاقا بدنت ایمن میشه

چه ضرری آخه بخور نوش جونت

واسه سرماخوردگی میخورم

من میخورم.نبایدزیادحسای باشی

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان حلما و هانا مامان حلما و هانا ۱ ماهگی
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری