خانما علایم بارداریتون بعد 4 روز تاخیر چی بود؟

۶ پاسخ

فقط نفخ داشتم دارم کلافه ام کرده

من قبل موعدم نفخ و تکرر ادرار داشتم
و نوک سینم به شدت درد میکرد
یک روز به موعد هم ترشحات سفید غلیظم شروع شد

من موعدم بود فعلا پریود نشدم
نفخ دارم دهنم مزه تلخ داره
تکرر ادرار و تهوع و کمر درد و البته زیر دلم البته فعلا چیزی مشخص نیست صبح بی بی چک زدم منفی بود

تکرر ادرار داشتم

تکرر ادرار درد پریودی ترشح کم ابکی سفید رنگ

ما ک هنوز قسمتمون نشد اشنسشو هم نداشتیم ولی بنظرم تو اوایل خیلی علائم خاصی نیس.تقریبا شبیه پریودیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
نانا نانا قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی
اهدینا اهدینا قصد بارداری