هیچی هیچ علائمی نداشتم ولی پی ام اس نشدم
علائم توی بدن هر کسی متفاوته
ممکنه کسی اصلا علائم نداشته باشه
همون علائم پریودی
همهی علائم پی ام سی داشتم فقط پا درد هم اضافه بود نمیدونم برا بارداری بود یا فعالیت زیادم 😐
درد پریودی،تیر کشیدن زیر شکم،حالت تهوع
سینه درد داشتم
تا ۶هفتگی فقط درد پریودی
نفس تنگی، کمردرد از داخل شکم، درد سر سینه ها
من تنها علائمی که داشتم درد نوک سینه
سینه درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.