خانما علائم بارداریتون چی بود😮

۱۰ پاسخ

هیچی هیچ علائمی نداشتم ولی پی ام اس نشدم

علائم توی بدن هر کسی متفاوته
ممکنه کسی اصلا علائم نداشته باشه

همون علائم پریودی

همه‌ی علائم پی ام سی داشتم فقط پا درد هم اضافه بود نمیدونم برا بارداری بود یا فعالیت زیادم 😐

درد پریودی،تیر کشیدن زیر شکم،حالت تهوع

سینه درد داشتم

تا ۶هفتگی فقط درد پریودی

نفس تنگی، کمردرد از داخل شکم، درد سر سینه ها

من تنها علائمی که داشتم درد نوک سینه

سینه درد

سوال های مرتبط

مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
نانا نانا قصد بارداری
مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
اهدینا اهدینا قصد بارداری
𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری