۸ پاسخ

نه خونگی خوبه برات🩷نوش جون

ن عزیزم بخور نوشجان

نه خیلیم عالیه نوش جان

ن عالیه

نه خوبه.من همه چی میخورم و خوردم به غیر آب هویج و جیگر.

نه بخور نوش جان منم درست ميكنم گهگاهي

نه عزیز بخور نوش جون

ن اتفاقا خیلی هم مفیده

سوال های مرتبط

مامان 🌸 معجزه 🌸 مامان 🌸 معجزه 🌸 ۴ ماهگی