۴ پاسخ

اره باید ببری. من وقتی رفتم. گفت سونو قلب و هر ازمایشی ک داری بیا نشون بده

اگه جای مشخصی میری و همیشه اونجا سونو دادی تو سیستم خودشون هست

12هفتع میگن جنسیت

عزیزم شما کی باید برید انتی یعنی چندهفته؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸 معجزه 🌸 مامان 🌸 معجزه 🌸 ۴ ماهگی