۲ پاسخ

من رفتم پیش مرجان احمدی فلوشیپ مادر و جنین بود دکترم فرستاد اونجا، ۱۱ هفته بهم گفت که ۶۰ درصد دختر، آنومالی هم رفتم دختر بود

بیشتریا تو انتی درست میگن و همون احتمالی که میگن درسته

سوال های مرتبط

مامان 🌸 معجزه 🌸 مامان 🌸 معجزه 🌸 ۴ ماهگی