خانماا اب هویچ خوبه بخورم

۱۶ پاسخ

آب هویج. خوب نیست اگه خواستی بخوری هم خیلی کم

نخور عزیزم ضرر داره
ویتامین آ زیادی داره مثل جیگر باعث مشکلات جنینی میشه

نه عزیزم یه استکان کوچیک بخور برای هوس

دکتررژیم غذایی من بخاطردیابتم گفت روزی ی دونه میتونم بخورم.

نه نخور باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

من یکی دوبار خوردم اونم با نصف لیوان اب رقیقش کردم

نه خوب نیس ویتامین آ داره

در حد ی استکان برا رفع هوس خوبه ولی زیاد نباید بخوری باعث نقص جنین میشه خدایی نکرده

در حد یه لیوان اوکیه من از اول بارداری دوسه بار خوردم

من چن روز پیش خوردم مریضم سرما خوردم همشو آوردم بالا کلی حالم بد شد

سعی کن اصلا نخوری عزیزم

میگن زیاد خوب نیس ولی من با بستنی چند بار خوردم
ولی نه زیاد در حد یک لیوان

منم تو این ۶ماه بارداری دوبار خیلی هوس کرده بودم با بستنی خوردم

ن زایمان زودرس میاد در حد هوست بپره دو سه قلوپ بخور

منم زیاد خوردم میگن زایمان زودرس میاره😶

خیر ضرر داره گلم

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نلا💓 مامان نلا💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد