اره عزیزم همچی مجازه اگر زیاد نخوری در حد هوس مشکلی نداره
نه عزیزم روزی یه هویج مجازه
اب هویج بخاطر ویتامینAبالا مثل جیگر نباید خورده بشه خود هویج اوکیه حجمش کمتره
اره گلم بخور چیزی نمیشه منم خوردم هفته ای یکی دولیوان چیزی نمیکنه شماهم که دیگه هفتت رفته بالا هفته های پایین میگن مشکل داره خوردنش
اگ متعادل بخوری هرزگاهی هیچ عیب نداره
هفته ایی یه لیوان مجازه
والا من اول بارداریم یه لیوان خوردم ندونسته🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.