۱۱ پاسخ

براهمه الزامه؟

من بعد ان تی دادم یادم نیست 😂

من ماه پیش دادم بدون بیمه ۹۰هزار تومان

من هر هفته تقریبا دارم انجام میدم🥲🤦🏻‍♀️
کلا ازمایشات پره اکلامپسی انجام میدم ۴۶۰ تومن میشه با بیمه تامین
بدون بیمه فک کنم ۶۰۰ بشه

اگه ادرار ۲۴ ساعته رو میگی که من با بیمه معمولی تامین آزمایشگاه دولتی با آزمایش کبد و قند و این‌ چیزا فک کنم زیر ۱۰۰ ت شد

من ادرار ۲۴ ساعته که بهم دادن برای تشخیص دفع پروتیین آزاد نزدیک ۳۰۰ تومن شد

برا من ادرار ۲۴ ساعته با یه نمونه ادرار همونجا شد ۳۰۰ وخورده ای

مگه آزمایش دفع پروتئین واجبه؟

اگه منظورت ادرار ۲۴ ساعته اس حدود ۲۰۰ شد مال من

برای من آزمایش گلوگز و دفع پروئیین شد نزدیک ۱ دونه البته توی مشهد

منم فردا باید انجام بدم.

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد