خانما آزمایش دفع پروتین چه جوری هست؟

۸ پاسخ

یه آزمایش خون داره که باید ناشتا باشی
برای ادرار هم یه ظرف بهت میدن که تا ۲۴ساعت باید ادرارتو داخلش بریزی

از کیا میگیرن این آزمایشو و اینکه برا چیه

من این ازمایش که دبه میدن ادرار جمع میکنی و تو ۱۲ هفته اینا انجام دادم

ادرار ۲۴ ساعته اس ی دبه میدن پر میکنی میبری

من ازمايش خون و ادرار داشتم،ولي دبه نداشتم😂😂

ی دبه میدن ۲۴ ساعت باید فقد تو همون بشاشی😂😑 و اینکه از بعضیا خون میگیرن از بعضیام نه

به من گفت اول ازمایش ادرار بده اگه مثبت شد بعد خون بده

یه دبه دادم ۲۴ ساعت ادرار جمع کردم توش
بعد ازمایش خون هم گرفتن برا کبد و کلیه فکر‌کنم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی