۳ پاسخ

وای منم فقط سنگینی دارم خیلی اذیتم
الانم سینه ام داره تیر میکشه

من که الان ۱۰ هفته ام انقدر شکمم بزرگ شده بخاطر نفخ .از اول که فهمیدم باردارم علامتم نفخ بود تا الان .

دایمتیکون یاعرق نعنا

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری