مامانا هم هفته من هنوز تهوع دارید یا خوب شدید؟

۱۹ پاسخ

من همچنااان دارم شدیدد حتی زره ای بهتر نشدم

هنوز یکم دارم ولی بالا نمیارم یبار عوق میزنم دیگ تموم مبشه

همچنان پرقدرت به همراه بالا اوردن ادامه داره

دارم همچنان عزیزم

من نداشتم کلا جنسیت بچه ها چیه؟

من با ۲۱ هفته هنوز دمیترون میخورم حالم‌بده

من هنوزم دارم فقط دیگه بالا نمیارم وگرنه حالت تهوع کلا باهامه

کمتر شده ولی بعضی وقتا بازم باید دمیترون بخورم.. بی اشتهاهم هستم

تا 17داشتم الانم بعضی روزا دارم

تقریبا کمتر شده ولی هنو بزاق دهنم زیاد ..بزاق بدتر از استفراغ اذیت کنندس

برا من شده انگار هفته ای ی بار خیلی بهتر شدم اشتهامم تقریبا خوب شده

نداشتم و ندارم تف ب ریا🤭🤭

کمتر شده

من نداشتم هیچ

ببخشید بی ادبیه ولی نداشتم و ندارم اصلا🥲😆😆

هنوز دارم

دارم
کمتر شده ولی از بین نرفته😫😫

هنوز دارم 🥲😮‍💨

من هنوز دارم

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی