۹ پاسخ

بهتره بین صبح تا ظهر بدین
یادتون رفت هر وقت شد بدی هم اوکیه

تا ساعت ۱۲ ظهر بدی خیلی بهتره

یه مطلبی دیدم که گفته بودن بهتره از ۴ عصر به بعد ندین چون باعث بدخواب شدن بچه میشه

بهتره صبحا بدید

نه کل روز هر وقت تونستی بده

نه من هر وقت یادم بیاد میدم

من شبا میدم🤦🏻‍♀️

نه عزیزم صبحا بهتره چون اشتهای بچه رو باز میکنه

من ظهر و عصرم بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 ۱۵ ماهگی