مامانا قطره آد رو فقط باید صبح ها بدیم؟

۴ پاسخ

اون وقت شما یه قطره رو چند روزه تموم میکنید؟

فرقی نداره
منتها میگن صبح ها بهتره چون انرژی میده ب بچه

من هر ساعت میدم بهداشت گفته ۲۵قطره دختر من رفلاکس داره این حجم براش خیلی زیاده کم کم میدم بهش
شما چند قطره میدی هر روز؟

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم🐣💗 مامان قندعسلم🐣💗 ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۱ ماهگی
مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی