خانوما شمام مثل من ترشح سفید بی بوی آبکی و کمردرد دارین ؟

۱۰ پاسخ

بله به اضافه ران درد🫠

سلام من چهار روزه عقب انداختم اینجوریم ممکنه باردارباشم آخه تاحالاترشح نداشتم اینجوری

بله بله😅

اره نرماله

اره خیلی

آرههه

اگه خیلی اذیتی با روغن زیتون یا زرد خیلی خیلی آروم بگو برات ماساژ بدن و کیسه آب گرم استفاده کن من با اینا آروم میشم

اره طبیعیه هفته های اول

اره عزیزم نگران نباش من نزدیک نه هفتم کمرم داره نصف میشه از درد ولی طبیعیه دکتر گفت 😅😅

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری