آزمایش قندم ۱۰۸ بود😵‍💫😬

۳ پاسخ

زیاده برای خانم باردار باید دارو بگیری یا اگه ماه های اولی انسولین بزنی دکتر غدد برید

چند هفته ای

یکم داره بالا میره مواظبت کن دمنوش گزنه عصرها دم کن بخور تا بیاد پایین بعد مواظب باش

سوال های مرتبط

مامان بارانا(لیلا) مامان بارانا(لیلا) ۵ سالگی
مامان امیرعلی ❤فاطمه مامان امیرعلی ❤فاطمه ۵ سالگی
مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام ۵ سالگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ سالگی