۹ پاسخ

اره زیاده به نظرم

قدش کمه برا این سن

بنظر منم اضافه وزنه...حیفه بعدش باید درگیر رژیم بشه

اره گلم از الان ببر و هله هوله نده بهش وزن نرمال این سن نهایت ۲۰و۷۰۰ هست با قد ۱۱۲ تازه ن قد ۱۰۸

دخترمن پرخوری هم نمیکنه وزنش ۲۳ کیلوه قدش هم ۱۰۹..یعنی ببرمش دکتر؟؟؟؟؟؟

نوش جونش چیکارش داری بزار بخوره خیلیم خوبه وزنش ما ازخدامونه بچه هامون بخوره تومیخای ببری دکتر اخه

با توجه به قدش که وزنش زیاده، حتی اگر نرمال باشه
بنظرم از الان رعایت کنی بهتره
بهش هله هوله زیاد نده، سبزیجات و سالاد و...‌کنار غذاش بذار که حجم غذایی که میخوره کمتر بشه و غذاشم زیاد چرب و چیلی نکن

دختر منم 22500 ولی اصلا شکم نداره قدشم نمیدونم چنده

اکه ژنتیکیه که قد بکشه لاغر میشه

سوال های مرتبط

مامان سیدایلیاوعلیسان مامان سیدایلیاوعلیسان ۵ سالگی