۶ پاسخ

عزیزم لایک کن منم ببینم واقعا مشکل منم هس پسرم هیچی نمیخوره میل ب غذا اصلا نداره خیلی ضعیفه خیلی غضشو میخورم

پرافیل عالی ترینه ، ایمیونس بعدش ، بعدش هم راسیپ ، از هر ۳ تا راضی بودم هیچ تاثیر بدی هم ندیدم

درخاست میدی عزیزم♥

من تعریف لیکو زینکو زیاد شنیدم

برا خودت یا دخترت برا خودت فک کردم میگی

شربت ایمیونس عالیه ها عالی ی قاشق مرباخوری خوری بعد صبحانه بخور هروز

سوال های مرتبط

مامان 𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓫𝓪𝓷𝓸𝓸 مامان 𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓫𝓪𝓷𝓸𝓸 ۱ سالگی
مامان مانیار❤️سانیار مامان مانیار❤️سانیار ۱ سالگی