مامانا ابمیوه خوبه بدم بچم

۵ پاسخ

برنج خوبه

میگن موز برا بچع خب نیست

موز بدم بخوره خوبه

ن اصلا ب هیچ وجه همش قند مصنوعی خطر داره برا بچه

نههه

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی
مامان هینا🐣🩷 مامان هینا🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان هاکان ونیکان مامان هاکان ونیکان ۱۱ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۷ ماهگی