مامانا آبمیوه ب دخترم بدم اشکالی داره؟

۵ پاسخ

والا من ابرسیب گرفتم دادم کمی هیچیشم نشد

چون آبمیوه قندش زیادی داره باعث کاهش ترشح هورمون رشدش میشه بهتره ندی

صنعتی نباشه

ابمیوه ای که خودت گرفتی مشکلی نداره یکم بدی
ولی خود میوه بهتره ابمیوه قندش زیاده

آبمیوه طبیعی بده مال بیرون همه مواد نگهدارنده داره

سوال های مرتبط

مامان هاکان ونیکان مامان هاکان ونیکان ۱۱ ماهگی
مامان نادیا مامان نادیا ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان محیا و نخودی مامان محیا و نخودی هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی