این ابمیوه میتونم بدم دخترم؟

تصویر
۸ پاسخ

میوه بده له شده یا با پستونک میوه خوری بده

اصلا نده بهش، معده بچه اصلا نميتونه هضمش كنه و از هر چي ابميوه هم هست متنفر ميشه

خیـــر

نه مواد نگهدارنده واسانس داره

نههههه

نههههه

خودت بگیر بهش بده طبیعی
اینا قندشون زیاده

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان هاکان ونیکان مامان هاکان ونیکان ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی