خانوما ازمایشمو ی نگاکنین اوکیه همه چی؟!

تصویر
۴ پاسخ

من دکترم گفت باید تا ماه اخر مصرف بشه حتی اگه کنترلم شده باشه

نه سر خود قط نکنید

همه چی نرماله فقط واسه تیروئیدت حتما بپرس از پزشکت
الان نرماله ولی فک کنم واسه بارداری یکم پرکاره شاید لازم باشه بهت دارو بده

الانم مصرف میکنید؟
چون من خودمم کم کار بود ولی عددش تو ازمایش قبلیم تا این حد پایین نیومده بود

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وهفتم بارداری