دخترا میشه ازمایشمو ی نگاهی بندازید کم خونی دارم؟ بقیشون چی؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم همه چی عالیه

همه چی خوبه ... کم خونیم نداری
قرصای اهنتو ولی قطع نکن اصلا ...

همه چی خوبه
فقط پلاکت خونت فک کنم بالاس

همه چیز عالیه خداروشکر✌

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه💕 مامان پناه💕 هفته بیست‌ونهم بارداری