خانما یه نگاهی به سونوگرافیم بندازید

تصویر
۴ پاسخ

وزن بچت کمه واسه منم 33هفته1800بود دکترگفت لاغره وزنش کمه

حتما تغذیت و درست کن گلم فقط پروتئین بخور بچه وزن بگیره

چرا جنسیت بچع رو ننوشته؟

سلام خوبه یکم وزن بچه پایینه چقد شد این سونو؟

سوال های مرتبط

مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی