این ازمایش چطوره

تصویر
۱ پاسخ

کشت ادرارت کاملاً منفی بوده و هیچ میکروبی رشد نکرده، یعنی عفونت ادراری نداری.
فریتینت هم خیلی بالا بوده (1555) درحالی‌که حد نرمالش برای خانم‌ها معمولاً 13 تا 150 هست.
فریتین بالا معمولاً به خاطر التهاب بدن، مشکلات کبدی، استرس یا مصرف زیاد آهن دیده میشه و باید بررسی بشه.
فعلاً بهتره قرص آهن رو قطع کنی تا پزشکت بررسی کنه.
پیشنهاد میشه آزمایش‌های تکمیلی مثل CBC، CRP و تست کبد رو هم انجام بدی تا علت دقیق مشخص بشه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۰ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان هانا 🫀🌸 مامان هانا 🫀🌸 ۹ ماهگی
مامان سید ماهد مامان سید ماهد ۹ ماهگی
مامان فنقلی مامان فنقلی هفته سی‌وچهارم بارداری