۲ پاسخ

منم سوال دارم دخترم ۲۷ ابان واکسن داره بعدش باید اپتامیل ۲بدم؟

اره عزیزم بعد۶باید شماره ۲بدی

سوال های مرتبط

مامان ماهان و دوقلوها مامان ماهان و دوقلوها ۸ ماهگی