سلام صبح که بیدار میشم یه کم ترشح آبکی دارم طبیعیه آیا

۳ پاسخ

منم دارم

همه جور ترشح طبیعیه بجز سبز و زرد پنیری شکل واژن

ن منم دارم...اوایلش ک هفته شما بودم توهم میزدم ک کیسه آبه😂

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری